Heijaa ja kaunista kesälomaa! :) Mulle. Alkoi vihdoin se hiukan vajaa parin viikon kesäloma. En tosin yhtään vielä tiedä mitä touhuan, mutta ei se mitään. Ainakin viihdyn aikapaljon ompelukoneen äärellä. Tiistaina täytyy käydä turussa, täytyy viedä yhdelle jälleenmyyjälle tavaraa. :) Ja ehkä vähän shopshop.. Dayssa täytyy ainakin käydä! Ja ehkä ginatricotissa. Ainiin, ja mökille täytyy tietenkin lähteä, hauvojen kera. Kasa kirjoja ja varmaan koruntekojuttuja mukaan, niin kyl se siinä menee.

Kesälomani alkoi lily allenin tahdissa, tässä asussa:

1749141.jpg

Mekko on itsetehty, korkeevyötäröinen hame on huutonetistä, henkkamaukan. Jalassa ihanat pääkalloballerinat, joita mun ÄITI tykkää lainata salaa. Äiti tykkää myös mun pääkallokuvioidusta sateenvarjosta.. :--D Kuvassa myös ihanainen grillini, joka näyttää ufolta.

Torstaina pyörin salon iltatorilla tässä asussa:

1749155.jpg

Pitkästä aikaa mielestäni oikeen tositositosi hyväasukokonaisuus, jossa ei oo mitään parannettavaa! ei edes kuvanlaatu, naama tai asento. Paitsi mun kädet on pötköt.
Paita on seppälästä, samoin vyö. Hame on äidin vanha, aito seiskytlukulainen, äitin teinivuosilta. Laukku on kirppikseltä. Kengät on taas ne yo-juhlakengät, haloselta. Me likes!

Sitä tupariasua en oo vieläkään saanut lavastettua uudestaan. Aloitin juuri kuvaamisen, ja se oli seuraava askeleeni, kun alkoi satamaan ihan hirmusti, ja tietysti tupariasu oli pyykkinarulla. Pitänee odottaa kuivumista.

Lisätään nyt vielä kuvat mun onnistuneesta tukanvärjäyksestä!

Ennen:

1749180.jpg

Hirveä, haalistunut, pinkki. YÖK.

Jälkeen:

1749190.jpg

tadaa!

Noniin, nyt meen mussuttaan jäätelöä! Ainiin, kello soi aamukuudelta, koska mun täytyy varmistaa että voitan pari sulkeutuvaa huutoa ebayssa. :P

1747063.jpg