Huh, vähän aikaa mennyt ilman tänne kirjoittelua, valitettavasti. Kiireitä on pitänyt yllätysyllätys, tämä viikko on mennyt kouluun totutellessa ja perjantaisia myyjäisiä valmistellen. Design- ja käsityötori oli hiljainen, joiltain myyjiltä ei ostettu yhtään mitään. :( multa meni sentään kohtuuhyvin kaupaksi kaikennäköstä. Myyjäisten jälkeen meillä oli Jäähyväiset DHL:lle bileet, koska minä ja Miia kummatkin lopetettiin työt siellä. Paikalla oli myös sussu (joka tosin jatkaa siellä töitään edelleen). Olin tehnyt SITÄ törkeen hyvää kanasalaattia, jota kaikki rakastaa (jos joku haluu ohjetta, vinkkaa kommenttina ni kirjotan seuraavaan postaukseen). Katottiin leffa nimeltä Juno, ja mä kyllä tykkäsin. Ei nyt silleen mikään erikoinen, mutta se tyttö (siis Juno) oli aika valloittava persoona.

Eilispäivän viihdyin vanhempieni luona, kuvasin yhteensä yli 80 tuotetta verkkokauppaan :O kaikkia en jaksanut vielä lisätä myyntiin, mutta hirveän läjän kuitenkin.

Perjantain ja lauantain asu:

1829042.jpg

neulemekko on SE jonka sain miialta lahjaksi,
Ginatricot, 24,95
sukkikset kaappien kätköstä
paita itse tehty
kengät ebay

Lauantaina asu oli siis tämä, perjantaina oli leijonankeltaiset sukkahousut ja paita.

Jotenkin näytän kauheen tasapaksulta pötkylältä tässä kuvassa, mut ei toi mekko nyt ihan niin kamala oo. :D Mä tykkään :)

Tänään mulla oli työhaastattelu kotipitsaan ja hei, sain sen paikan! :) Kivaa. Alotan joskus viikon päästä. :) Tosi kiva että sain töitä, helpotti oloa aika paljon. 220euron tuilla ei pahemmin eletä.. :< nyt saan tienata sentään lisäksi 660e, eli yhteensä 880e. Vuokra on kylläkin jo 515 ja siihen kaikki laskut niin vähintään 600. Aika vähän siitäkään mihinkään muuhun jää, mutta eipähän tarvii säästöjä käyttää kun hätätapauksissa :) Shoppailu jää varmaan tosi vähälle jouluun asti, kunnes tuet nousee.

Työhaastattelussa olin tässä asussa:

1829069.jpg

Pilkullinen paita anttila (ehkä jotain 7e)
Liivimekko itse tehty

Toi on sopivan helppo ja yksinkertanen asu työhaastatteluihin. Ei oo liian räväkkä, eikä "liian muodikas" vaan sellanen perusasu :) Oon muuten saanu kaikki työpaikat joiden haastattelussa oon ollu toi mekko päällä! Ihanainen hauvavauva metku tuli mukaan katselemaan sadetta ( ja naapurin koiraa ).

Perjantaina oli tullut paketti joka sisälsi tämän:

1829078.jpg

ihanainen ja kallis
vintagevyö ebaysta,
JOKA EI MAHDU MULLE !!!!
Tai tulee sellanen korsettiolo :<
Myynkö vai laihdutanko?

Kävin tuhlaamassa 20e ruokakauppaan, koska olin niin iloinen työpaikasta. Koirille vähän kyljystä ja salamia, itelle vähän lettuja ja viinirypäleitä. Kävin muuten eilen illalla dyykkaamassa pitkästä aikaa, löysin suklaamuroja! NAM! Ja vähän leipää pakkaseen :) Ois siellä ollut kaikennäköstä muutakin, mutta pakkanen alkaa olla aika täynnä eikä viitti turhaa ottaa mitään.

Nyt shoppailen ebayssa (vaihteeksi). Selaan kaikki L-koon vaatteet jotka maksaa alle kaks dollaria. Lisäks laitan ne vielä hintajärjestykseen, ja halvimmat tarttuu mukaan. Minibudjettishoppailua! Ei viitti edes vilkasta kalliimpia, ettei vahingossa löydä jotain tosi ihanaa, joka on pakko ostaa.

Shoppailu jatkukoon!

1747063.jpg