Kääk, mun tukka on persikan värinen. :D ei kannata blondata punasen shokkivärin jälkeen... 8D Tarkotus ois värjätä kuparinoranssiks vaihteen vuoksi. Alko punanen kyllästyttää. Voi olla että päädyn kuitenkin takaisin punaseen, jos tää värjäyssessio ei onnistukkaan.

harmikseni en pysty oikeestaan mitään kuvia laittamaan, mun kamera on vielä pappan luona. Torstaina oli mun kummitädin hautajaiset, ja pappan pitäis kehitellä sieltä jotain kuvia paperiversioiks. Joudun siis lavastamaan monen päivän asut!

Laitetaan nyt yksi kuva:

2ae1_1.JPG

Tämän rakkauden löysin halvalla ebaysta. On siis korkeavyötäröinen ja malli on hurjan kiva!
Harmaa ei ehkä oo ihan mun juttu, mut mustat sukkikset ja oranssit kengät? :p

Hassua mitä isoja elämänmuutoksia on edessä. Huomenna on viiminen työpäivä (täytyy viedä paljon karkkia ;>) ja maanantaina alkaa koulu. Oon nyt siivoillu ja järjestelly kämppää siihen kuntoon, että täällä mahtuu jotain koulujuttujakin puuhastelemaan. Ja hei, ens perjantaille on luvassa Jäähyväiset DHL:lle bileet 8D Mä ja mun paras kaveri lopetetaan kummatkin huomenna työt, joten syytä juhlaan on.

Olin eilen tuon parhaan kaverini (nimi on miia, helpompi hokea sitä aina) kanssa shoppailemassa Turussa. Käytiin vihdoin ekaa kertaa Manhattanin kirpis-centerillä. Aikamoista krääsää täynnä koko puoti. Yhden kukkakuvioidun retrojakun ostin ja jotain kangasta myös. Fidasta löydettiin ihana takkikangas miialle, joudun ompeluhommiin siis! Hiippahupullinen hippitakki ;>. Käytiin myös henkkamaukassa ja tietenkin gina tricotissa. Löysin henkkamaukalta ihan törkeen hienon liivin, se on tumman sininen ja siinä on kukkia. Ja kouluun löysin laukun. GT:stä Miia osti mulle vihdoin synttärilahjan, kun löytys hirmuhieno ruskea neulemekko. Kuvia tulee joskus.

Nyt vois laittaa pari arkistojen aarretta.

Tuccca.jpg

Helmitäyteiset takkuiset tukat.

naama.jpg

Naamalävistykset.

clea.jpg

cleavage.

tatska.jpg

tatska (tähän on tullut lisää tähtiä niskaan:)

pg.jpg

tukka sillon kun oli pidennykset (plus lempimekko<3)

lh.jpg

lähikuvaa pidennyksistä.

Noniin nyt jatkan jotain muuta. Kameraa odotellessa!

1747063.jpg