Hassua kun niin moniin asioihin liittyy hyvää ja huonoa. Eilen loppui työt kotipitsassa, ja olin jopa vähän surullinen. Kuitenkin aika nopeesti muuttu iloksi, ei enää alle 7 euron tuntipalkalla vittuilun ja nipotuksen kuuntelua. Ei enää 11 tunnin työpäiviä ilman taukoja! Kävin jo tänään honkkarissa (jossa olen kahteen otteeseen ollut töissä, yhteensä lähes 2vuotta) kyselemässä töitä, lupasivat soitella joulun ajaksi ainakin jotain hommia :) Sen lisäksihän mä  oon nokian varastolla kirjoilla, ja sieltä tulee sillontällön (hyväpalkkaisia)hommia. Rahatilanne kuitenkin siis aika huono, kun vuokra on niin iso ja tuet niin pienet. Onneks tuet nousee parin kuukauden päästä, ni ei tarvii tehdä töitä niin paljoon :) Pitäis kyl rajottaa ebayshoppailua... hihi.

Tähän väliin ihan sikahyvä uutinen! Kävin perjantaina turun ginassa ja löysin muutamia aivan mahtavia mekkoja. Mahtavin kaikista oli pitsimekko, jonka M-koko oli vähän liian pieni, ja L-kokoa ei ollu. Joten laitoimpa viestiä nadjalle joka ystävällisesti kävi hesan ginasta ostamassa mulle rakkausmekkoni. Harmi kun ginansivuilta ei saa kätevästi kuvia napattua. No, kuvaa tulee heti kun vaan saan mekkoni!

Lisää hyviä uutisia tänäpäiseltä kierrätyskeskusreissulta. Neljät kengät kuudella  eurolla!

1982820.jpg

1982833.jpg

1982840.jpg

1982848.jpg

1982855.jpg

1982873.jpg

1982889.jpg

1982956.jpg

1982962.jpg

1982978.jpg


1982990.jpg

1982996.jpg

huomenna meen vielä uusiks kierrarille sovitteleen kenkiä, tänään tuli äkkilähtö kun yks ällöttävä mies jutteli mulle ja lähtipä jopa autollaan seuraamaan. :/ pelottavaa.

nyt uniuni.

1747063.jpg