Katy Perry on yks mun lempparijulkkiksista, pukeutumisen kannalta siis. Harvemmin seuraan julkkiksien tyyliä, mutta vähän väliä täytyy googlettaa katy ja ihastella sen tyyliä. En voi sanoa että ottaisin vaikutteita hänestä, mutta kyllä sieltä inspiraatiota tulee! Useimmat Katyn asut nyt vaan sattuu olemaan sen verran erikoisia, ettei niitä ihan noin vain omaan elämään lainata.

Inspiraatiota kerrakseen! Erityisesti kesäpukeutumiseen vois ottaa jotain kivoja juttuja Katystä. Kesäksi haluaisin ehdottomasti tollaset superuber korkeavyötäröiset shortsit. Ja lisää ihania kesämekkoja! Yläosasta istuvia, leveillä helmoilla. Oon hirveen ihastunut noihin sydämen mallisiin yläosiin mekoissa. Ja kukkakuosi, my love! Myös muut erikoiset kuosit kiinnostais, esim tuo katyn pelikorttimekko, nam! Puhumattakaan tuosta pelikorttipannasta, pystyisköhän sellasen tekemään itse..? Niin, ja erityisen kade olen siitä, että Katy saa hengata (sai? eiks ne eronnu jo? ei voi muistaa) Travis Mccoyn kainalossa. Travis, rakastan sua enemmän kun kukkakuosia! :D

Oon pidemmän aikaa ettinyt mariannekarkki-mekkoa tai hametta. Eli siis valkopunaraidallista. Sopivaa yksilöä ei vaan vielä ole tullut vastaan :( Katyn versio olisi aivan ihana, tosin vähän liian tyrkky. Hei, JÄTTIRUSETTEJA mulle, nyt heti kiitos. Hiuksiin siis. Koskakohan jaksaisin ommella. Ja erityisen paljon oon tällä hetkellä rakastunut pyllyrusetteihin, isoja niitäkin, kiitos!