Hippiaika vierotti mut pinkki-teini-punkkari-vaiheen meikkaamisesta. Hippiaika oli about 16-18 vuotiaana, ja sinä aikana en meikannut koskaan muutakun puuterilla. Sen jälkeenkään, eli pariin vuoteen, en ole paljon pakkelia naamaani laittanut. Nyt kuitenkin meikkaaminen on noususuhdanteessa, kyllähän sen tietää, että paremmalta näyttää meikin kanssa. Katselin sitä samaista luokkakuvaa, josta puhuin tukkapostauksessa, ja siinä mun silmät oli niiiiiin kauniit, kun ne oli sievästi meikattu. Nyt olisi tarkoitus alkaa pikkuhiljaan meikkaamaan  päivittäin, ehkä ne pari kahdeksan aamua vois passata kylläkin.

Viimeksi siis ostin punanaamiosta Grimasin meikkivoiteen:

grimas.JPG

Tätä mun täytyy ylistää! Peittää tosi hyvin mun rupisetkin finnit, mullakun on tapana raapia aina nassuani unissani. Ja kerrankin vaalein sävy on mulle sopiva! (hinta 5,80e)

Meikkivoiteen päälle sipasen luottopuuteria:

518050_l.jpg

Stay mattea olen käyttänyt varmaan 14-kesäsestä, eli jo noin kuuden vuoden ajan kulkenut mukana. Täydellinen mulle, ehkä vähän kuivahko ilman meikkivoidetta, mutta niin kai ne kaikki. Ja onnekseni puuterin hinta on vain 5 euroa! Joskus sipaisen finnille lumenen peitepuikkoa.

Rimmelin aurinkopuuteri toimii poskipunana useimmiten:

605816_l.jpg

Voitin joskus 16 vuotiaana jonkun anttilan järjestämän kisan, jossa palkintona oli kasa rimmelin meikkejä. Tämä aurinkopuuteri on peräisin edelleen sieltä (eikai tällänen mene vanhaksi?).No enivei, pysyy hyvin poskilla, ja ruskeahko poskipuna miellyttää mua enemmän kun pinkki/vaaleanpunainen tms sävyt.

Toinen vaihtoehto:

Maybelline%20Dream%20Mousse%20Blush%20ma

Tykkään dream moussen koostumuksesta, ja se tuo mukavaa kiiltoa poskille, eikä niinkään sellasia näkyviä "poskipunalänttejä". Helppo levittää sormella nätisti. Hintaa en muista, mutta ei kovin kallis kuitenkaan.

Muita kivoja meikkituotteita:

a_gosh_rajaus.jpg

default.jpg

143695882.Jpeg

400x310_md0407benbeauty10MAYBELLINE.jpg

12495_1218392369_doubleext.jpg

pd_raspberry_born_lippy_balm.jpg
1. Goshin nestemäinen eyeliner, vihreä! Vitsi mikä namiväri oikeesti.
2. Goshin eyeliner kynä. Omistan näitä kirkkaan vihreänä, luumun värisenä ja tumman vihreänä.
3. Maybellinen Dream mousse luomiväri myöskin vihreänä, nam, ihanan kiiltävää ja läpikuultavaa!
4. Maybellinen XXL-ripsari. Kökköripsiä! <3
5. Loreal double extension ripsari. Paras mitä mulla on ollut, luumun värisenä. Tietääkseni tätä ei enää mistään luumun värisenä saa. Sääli :(
6. Paras huulirasva kaikista! Body shopin vadelma<3

Eniten tykkään meikissä vihreästä ja luumusta. Ruskea on mukava myös, mutta kirkkaat värit on enemmän mun juttu. Youtubesta löytää  aika hyvin erilaisia meikkivideoita, joiden avulla mäkin oon vähän  harjotellut silmieni meikkaamista.

Uusin meikkihankintani:

2073472.jpg

Luomivärisetti ebaysta. Siihen kuuluu siis nuo kaikki kahdeksan luomiväriä, ja lisäksi sain meikkisivellin setin kaupan päälle. Ah ihanaa, glitteriä! <3 ^___^ Itse luomivärit maksoivat £0.45, eli alle euron, postikuluja toki tuli paljon päälle. Yhteensä hiukan päälle kuus eukkia! En malta odottaa, toivottavasti ovat edes suht hyviä. Tosin kuten meikkilistauksestakin huomaa, tyydyn aika hyvin noihin halvempiin tuotteisiin, ja kaikenlisäksi pidän niistä.

Postauksen viimeinen kysymys:
Kertokaa mulle joku kohtalaisen halpa (max 15e) LUUMUNvärinen ripsari! Sokoksella sanottiin ettei ole kun superkalliissa merkeissä :( Saa olla nettikauppakin, jos vaan jostain löytyis!