Mun kamera harrastaa jotain ihan kökköä, ja puolet tänään otetuista kuvista latautu koneelle puolikkaina. Yläosa näkyy normaalina mut alaosa on harmaa. Kivis.. :/ Varsinaisia vaatekuvia tuleekin vaan yksi sitten.

Tänään tuli siis postissa toi ebaysta ostettu henkkamaukan mekko. Se on harmaana jotenkin kauheen eri näkönen kun mustana! Mut hyvä vaan :) Tein samalla värikokeiluja. Eikö sovikkin hyvin harmaa ja oranssi yhteen? En oo tainnut myöskään kovin usein yhdistää punaista ja oranssia, mutta nekin näyttää hyvältä, ainakin kun eivät ole vierekkäin. Tämä kyseinen harmaa ihanuus on mekko nro 75! Juhlin tätä tasalukua ostamalla viimeisillä rahoillani kiinalaista ruokaa <3. Hapanimeläkastike mmmm.

Tänään päivällä kävin vanhempien luona tonkimassa vähän vanhoja muuttolaatikoita varastosta, kevään aika ois tarkotus saada kaikki mun kamat ja vanhat huonekalut heiän nurkista pois, kirppikselle ja osa tulee tänne kotiinkin. Tänään toin mukanani sieltä:

Koirille ihanan keraamisen kupin. Se on aika iso eikä siks oo päätynyt käyttöön. Ostin alunperin kaikki koiratarvikkeet isommille koirille, koska mulle piti alunperin tulla kaksi söpöä rescuekoiraa espanjasta, sisarukset nimeltä petita ja petit. En muista enää tarkalleen, että mistä syystä nää kaks söpöläistä ei mulle päätynytkään. Eikä sillä niin väliäkään enää, onhan mulla metku ja ninja. :)

Lisäksi toin pari tollasta pikkutaulua marilynistä, noi on siis a5 kokosia. nyt täytyy miettiä laitanko ne seinälle, vai heivaanko kirppikselle. Mulla on isokin marilyn taulu, mutta se majailee toistaseks mun vanhan huoneen seinällä vanhempien luona. Lisäksi toin tollaset yhdet ballerinat, oon aikoinani ostanu ne eurolla kirppikseltä. Anteeks ensmäsen kuvan huono laatu, kaikki paremmat kuvat kengistä jätti latautumatta. Toi hopee väri on ennen vähän arveluttanut, ei oo ollu ihan mun juttu. Mut eiköhän näille käyttöä löydy!

Nyt täytyy avautua teille uudesta projektista, nimeltä:

Tiedättekö. Selailen todella usein asoksen sivuja, rakastun mekkoihin, mutta hinta pakottaa jättämään tilauksen tekemättä. Suurin osa asoksen mekoista kuitenkin lähtee 40punnasta, useimmat jopa 50-60 punnan paikkeilta. Sinne siis ei tällä budjetilla tehdä isompaa tilausta. Niinpä päädyin tähän projektiin. Keräsin viisikymmentä (50!!) ihaninta mekkoa kansioon tietsikalleni. Aion toteuttaa jokaikisestä mekosta oman versioni. Ei suoraan plagioitua, vaan mallia myötäillen.

Projektin tarkoituksena on tietenkin kartuttaa lisää taitojani, erityisesti kaavoitus- ja kuosittelutaitoja, sillä aion kaavoittaa jokaisen mekon alusta asti itse. Lisäksi aion tehdä mekot pääsääntöisesti jo omistamistani kankaista, eli tarkoituksena on saada myös kangaskaappejani tyhjennettyä. Niin, ja tietenkin kartuttaa vaatekaappiani! 50 mekkoa (no okei, on siellä muutama hamekin) lisää!

Projektia varten perustin uuden blogin, jossa sen edistymistä voi seurata. Vinkkaan aina täälläkin toki kun sinne tulee uusi postaus. Kunhan saan tän projektin loppuun (portfolio, lähetettävä keskiviikkona) niin alan väkertämään.

mulle kiitos!