Hei oikeesti. Antakaa mulle rahaa. Tai lopettakaa elloksen kenkäosasto. Vaihtoehtoisesti voitte myös antaa mulle luvan tehdä itsemurhan kenkien vuoksi. Joka kerta kun eksyn elloksen kenkäpuolelle, rakastun. Ja saan sellasia sydänsuruja, joita ykskään miespuolinen henkilö ei ole vielä onnistunut aiheuttamaan (no okei, on, mut mä kiellän ne tuntemukset). Ja saakelin ellos kun lähettelee niitä puoleen hintaan kuponkeja! No okei, lähettäkää lisää vaan, kiitos.

Eilen tein päätöksen tilauksesta about kahdessa sekunnissa. Tarkastin omilta sivuilta viime tilauksen tietoja, ja silmiin ihan vahingossa osui nämä:


60-0810.jpg

Perustelut tilaamiselle oli helpot. "mulla ei oo viel ruskeita kesä/kevätkenkiä!!1" "mulla ei oo kenkii mis ois kantapää ja varpaat auki!!1" "nää on matalapohjaset eli käytännölliset!!1" "noku mul on se alennuskuponki!!1" "no kato nyt niitä, maailman hienoimmat!!1" Ja niinpä sitten päädyin tilaamaan nämä. Näiden kaunokaisten normaalihinta on 45 euroa. Puoleen hintaan kupongin takia jäljelle jäi 22,50euroa. Tässähän kohtasimme taas ongelman, elloksen minimitilaussumma on 25 euroa. Jouduin tilaamaan catalogin puolelta keltaisen jakun, kolmen euron hintaan. Nyt tosin tilausstatus sanoo että takki on loppuunmyyty ja sitä ei ilmesesti mulle ole tulossa. Ei haittaa, kunhan nää kenkulit tulee.

Elloksen kenkäosasto on ehkä maailman turmiollisin. Kiitän luojaa että useimmissa kengissä hinnat on sen verran korkeat, etten edes voi harkita ostavani kauppaa tyhjäksi.

60-4287A1+.jpg60-0728.jpg

60-0986.jpg60-0907.jpg

60-4566.jpg60-4183.jpg

60-4736A1.jpg

Nämä ja miljoonat muut mulle heti nyt kiitos !

Mä näin noista mun ruskeista unelmakengistä untakin eilen. Näin itteni kävelemässä niissä ylpeänä. Keväällä mustien sukkahousujen kera, kesällä ilman.. Olen todella rakastunut ajatukseen itestäni noiden kanssa.

Plöh. Koska oon rahaton, laitan varmaan huutonettiin myyntiin tässä jotain juttuja. Ilmottelen sitten kun sinne tulee jotakin :)

1747063.jpg