No nyt niitä kenkiä! Elloksen (jättimäinen) paketti saapui, he näköjään pakkaa kaikki kengät kenkälaatikoihin, niin tuo pussi oli aika iso, kun sisälsi kuitenkin neljät kengät :)

Tapaus numero yksi. Ruskeat (netissä kovin väittävät näitä viininpunaisiksi) herrainkengät pienellä korolla. Kustansivat 6euroa. Täydellisen sopivat, ihanat, nätit. Jäivät mulle.

Tapaus numero kaksi. Lakerikiilakorot, nam! Nämäkin kustansivat kuus euroa. Tykkään ihan älyttömästi! Korko on ihanan pieni, ja toi nilkkaremmi, nam. Nämäkin jäivät mulle.

Tapaus numero kolme. Kutsun näitä lolita-kengiksi, koska mun mielestä näis on jotain loli-viboja. Tuleekohan se tosta samettipinnasta? Näitä jäin hetkeksi mietiskelemään, mutta taidan kuitenkin pitää nämä. Hinta on vain viis euroa, ja onhan se aika vähän tämmösistä kivoista peruskorkkareista. Plus nilkkaremmi!

Tapaus numero neljä. Nää oli syy, miks laitoin koko tilauksen edes menemään. Normaalihinta 39,90euroa, mutta mulla oli koodi että saa puoleen hintaan kalleimman tuotteen, joten näille hintaa jäi 19,90euroa. Kuten kuvasta näätte nää on aivan liian isot varpaista. Kaks senttiä! Vaikka mun jalka on todella standardikokoinen 38. Eikä tuotteen kuvauksessa mainintaakaan että nää ois normaalia isompaa kokoa.. No, nämä lähtee vaihtoon, toivotaan että 37 kokoisia on vielä, ja että ne ois paremman kokoset. Nää on meinaa överi-ihanat! Hapsuja gladiaattoreissa <3

Kuvausrekvisiittana puuhka nimeltä Metku. Hän katsoi vierestä ja sanoi että "äitii, voi miten sieviä kenkiä".

PS. PALKKAPÄIVÄ. ELI. TILASIN. TÄN

 

Love it!