plöäärgh. Koko viikko menny ihan päin peetä. Mulla on tiistaista asti särkeny pää lähes putkeen. Välillä on ollut parempia hetkiä. Eilen onnistuin jopa vaivautumaan kouluun, tosin kolmisen tuntia myöhässä. Sain kuitenkin tehtyä korsettiharjotuksen, ja tehtyä kaavat ja leikattua kankaat korsetin ekaan versioon. Illalla oltiin antoniossa syömässä sinin kanssa, ja pakko sanoa, että antonion hampparit on kyl ylihyviä (ei tosin voita hard rock cafen versioita..) Tänään en päässyt kouluun asti, enkä kyllä  oo saanu aikaseks yhtään mitään. Tai no, kuosittelin mä vähän kaavoja uuteen asos inspired-mekkoon, huomenna ompelen sen loppuun. :) Nyt olo on parempi, oon nukkunu tänään kolmet päikkärit, kolmessa eri sängyssä. Ja vetänyt puol pakettia migreenilääkkeitä.

Eilinen kouluasu. Uus lempparimekko pääs heti käyttöön :) Se ei tosin meinaa pysyä kovin hyvin ylhäällä, koulussa kun tulee hirveesti kuroteltua ja kumarreltua ja pompittua jne. Ehkä ompelen siihen olkaimet :) Mukana oli ebaysta ostetut pinkit nilkkurit. Niitä oon muuten käyttänyt aika vähän talven aikana :O No tähän asuun ne sopi kun nenä päähän. Alempi tunnelmakuva vanhempien kodin pihalta. Tuolla mä niitä lumitöitä huhkin koko alkuviikon, ja huomenna on kuulemma luvattu 50senttiä lunta. Kiva:--( Kuvassa myös "mun" ihkun pienen punasen auton peräpää.

Ja nyt mä sanon YHYY:

Elloksella ois maailman täydellisimmät Bronxin kevätsaappaat. Hintaa 104 euroa, mutta omistan -50% kupongin sinne. Kyllä näistä ihanuuksista maksaisi 52euroa! MUTTA. Tuotteen kuvauksessa oli mainittu varren ympärys. Joka on KYMMENEN SENTTIÄ PIENEMPI kuin mun POHKEEN YMPÄRYS. Siis kymmenen senttiä??! Tiedän että mulla on isot pohkeet, mutta että kymmenen senttiä. Mille ihmeen rimppakintuille noi on tarkotettu! :( Oon ihan supersurku :( Meen leikkauttaa mun pohjelihakset pois. Mitä mä teen lihaksilla jos ei oo kivoja kenkiä joilla kävellä :<<< nyyh.

Ajattelin pitää pienen ebay-lakon, kunhan viimisetkin kohteet sulkeutuu ylihuomenna. Oon jotenkin niin rahaton (hemmetin tvlupamaksu !) ja ens viikolla ois kaverin pippalotkin, eli menee baariin rahnaa. Voitte auttaa mua ostamalla näitä:

marjapuuro (tummemmat kuin kuvassa). musta. vihertävä (aika kirkkaan vihreät luonnossa). vaalean sininen.

vaaleanpunainen. SIIS NÄÄ ON OIKEESTI TUMMAN TURKOOSIT ei siniset. ruskeat. kirkkaan keltaiset.

liilat. kirkkaan oranssit. tummanvihreät. valkoiset.

tässä näkyy sävyjä vähän paremmin.

Myynnissä myös näitä. Jos haluat ylempiä, niiden tunnus "kolmio" ja alempien "pitkulaiset". Näihin tulee ihan nikkelivapaat korviskoukut.

Nappikorvikset ovat täysmuovisia, eli myös korvan läpi menevä tappi on muovinen. Nappikorviksien hinta on 3€/pari, ja alemmassa kuvassa olevien hinta on 4€/pari. Jos kuumottaa, laita viestiä osoitteeseen [email protected]. Viestin tulis sisältää, minkä mallin haluat (nappi, kolmio, pitkulaiset), kuinka monta paria ja mitä väriä. Jokaiseen tilaukseen lisätään postikulut 0,85€. Jos tilaa moooonta paria, annan alennusta :) Mailia tulemaan vaan!