Ompa ollut todella hehkeä päivä. Makoilin kahteentoista asti, kävin lenkillä, possuilin pitsaa.. Kunnes äiti ilmotti, että hän tulee tänne ja me siivotaan. Kiitti äiti tästä rauhallisesta sunnuntaista :D No olihan se kivaa, jutella ja näin. Ja äippä imuroi! Huomenna voisin jaksaa ite pestä lattiat. Äippä myös kiskoi mun jouluvalot hyllyn päältä pois; yhyy miks, nyt on vasta maaliskuun puoliväli, on pimeää ja märkää. :<

kaivelin kaapin syvyyksiä

Tyhmä on se ihminen joka päätyy tekemään saman virheen monta, ja todella monta kertaa putkeen. Mulle tulee aika ajoin sellanen kohtaus, että päätän ostaa mikroshortsit. Niin, sellaiset jotka on tarkoitettu hoikille ihmisille. Jostain syystä ne päätyy aina kaapin pohjalle. Niin, ne ei sovi mulle ollenkaan. Mun reidet on aivan liian massiiviset niihin, ja noin lyhyet pökät vaan korostaa sitä. Silti mun on pakko aika ajoin tilata sellaset jostain. Miksikö? no varmaan siks, että mä HALUISIN että ne sopis mulle.

Joojoo, tiedetään. Ylläolevassa kuvassa ne näyttää vielä ihan inhimillisille. Onhan mulla sentään 13,5sentin korot alla ja hoikentavat nahkapöksyt jalassa. Asentokin vaikuttaa, auta armias jos istuisin tuossa asussa ja reidet lössähtäis sellaseks laardilevyks jota ei sais mahtumaan edes kaupan pakastealtaaseen. Että jospa vaan pitäytyisin niissä mekoissa, eikö?

Että jos joku hoikempijalkainen (tai uskaliaampi!) kaipaa tummanharmaita glitterpantsejä niin täältä heruis, ja halvallakin vois lähteä! Ne on tilattu boohoosta ja ihan uudet on. Jäykkää vähän kovahkoa materiaalia. On ne kivat. ja ihan söpiksetki. Ilmotusta kehiin jos kiinnostaa. Kunhan pääsen noista eroon, voin alkaa harkitsemaan boohoon paljettihotpantsejä. Jos ne nyt kuiteski näyttäis paremmilta...?

 

Arvonnan tulokset:

 

Ensin kilpailuun. Setti nro 1:n voitti juttuehdotuksellaan nimimerkki Miumau. Miumau toivoi postausta jossa kuvaisin Saloa. Valitsin tämän juttuidean siksi, koska en kovin usein tuo esiin sitä missä asun, enkä tämän pikkukaupungin kauneutta. Kovin moni lukijakaan (täällä asuvia lukuunottamatta) tuskin tietää mikä missä millainen on salo. Toteutan postauksen mahdollisimman pian.

Setti nro 2 arvoontui (?) nimimerkille Johanna.

Setti nro 3 arvoontui nimimerkille Moumou.

Ja koska olin tänään niin hyvällä fiiliksellä, päätin arpoa pari ylläripakettiakin! Ylläripaketit lähtee nimimerkeille Stella ja Roosa (huom! Yhden ärrän roosa siis:)

Laitan kaikille voittajille mailia tänään. :) Kiitos kaikille osallistuneille!