Noniin, nyt tulee se yks lupaamani ylläri.

1239210749_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No ei tästä kyllä tällänen pitänyt tulla! :DD Havittelin jotain suklaanruskeaa. Onhan se vähän musta, mutta taidan kuitenkin pitää tästä.. Oon ollut pikaisesti laskien viimiset viis-kuus vuotta punapää, muutamia hetkellisiä blondi-mielenhäiriöitä lukuunottamatta. En ole koskaan ollut tummatukkanen. Joskus oli rastoissa alta mustat, mutta että kokonaan. Härregud. Joukkoon jäi vahingossa pieniä osioita punaista, ja se näyttää yllättävän kivalle! Mun mielestä tää väri toimii tässä tukkamallissa kyllä paremmin kun haalistunut punasenoranssi. saa nähä kuinka kauan viihdyn tässä.

Tukkaa pitäis leikatakin vähän, otsatukkaa varsinkin. Sen lisäks aattelin väsää muutaman pidennysjutun tänään.. Sellaset jotka punaseen tukkaan ei ois sopinutkaan! Niistä lisää, ehkä huomenna. Psst, äiti tulee huomenna tänne tekeen suursiivousta. Se lykkäs mulle jo kassillisen pesuaineita - uuninpuhdistus HYI!

1239211099_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Päivän asua. Olin illalla kerrankin kattonut vaatteet valmiiksi, tosin suunniteltu asu sisälsi kukkamekon sijaan mustan pitsimekon. Mitäs kummaa, aamulla olin sitä mieltä että perkele - väriä on saatava! Ja sitähän saatiin. Jeesussandaaleista en luovu! Jos joutuisin autiolle saarelle, ottaisin mukaan koirat, ruokaa ja jeesussandaalit. Meitsi diggaa apostolikyydeistä kun omistan tälläset apostolisandaalit. Yleisen viihtyvyyden vuoksi jätän läpän heiton tähän.

Meillä oli tänään koulussa alastoman mallin piirtämistä. Tunsin itseni kovin sivistyneeksi nuoreksi aikuseksi hihitellessäni tissien piirtämistä ja nolostuessani römpsyköiden piirtämistä. Välillä ei huvittanut piirtää, joten piirsin opettajalle kukkakimppuja joihin laitoin roikkumaan lapun "to: jori". Ei kuulemma herunut lisäpisteitä :( Piirsin hyviä pyllyjä, mutta muut ruumiinosat ei oikein onnistunut. Oonkohan mä oikeasti parikymppinen?

1747063.jpg