Kaksi yhden hinnalla - blogin Riikka haastoi mut matkailuaiheiseen kyselyyn.

- Valitse 5 paikkaa kuvineen, joissa haluaisit käydä. Voi olla mikä paikka tahansa, vaikkapa jäämeri tai Tokio.
- Jos haluaa, voi vielä kirjoittaa jotain valituista paikoista.
- Lopuksi haasta vielä 5 muuta bloggaajaa tekemään haaste

 

And here we go! Päällimmäisinä mulla on pitkään ollut esim pariisi, milano, madrid ja garda-järven seutu, mutta en listaakkaan niitä tähän, koska niihin paikkoihin pääsen tänä kesänä. :)

 

1) Lontoo

10411__lontoo13.jpg

Oon haaveillut Lontoon vierailusta vuoden jos toisenkin. Lontoossa kiinnostaa pääasiassa shoppailu - mikäs muukaan. Ei sillä, on siellä kaikkea muutakin mielenkiintoista, mutta ostoksien perässä sinne eniten menisin. Ja menenkin - lontoonmatka ajoittuu ensi jouluun, ai mitkä joulunjälkeset alennusmyynnit?! hihihii. En malta odottaa. Esim primarkin hinnat on normaalistikin jo edulliset, entäs sitten alessa? Kahdella punnalla mekkoja, mulle kiitos!

2) Sitges

photo_sitges.jpg

Sitges sijaitsee Costa del Garrafilla, Barcelonan maakunnassa, noin 35 kilsaa barcelonasta. Kävin täällä barcelonassa oleskellessani päivän reissulla ja rakastuin. Sitges tunnetaan homokaupunkina, ja kun googleen kirjoittaa sitges, tulee kymmenittäin sivuja "gay in sitges" ja "sitges gay guide". Sitgesissä on kivoja shoppailupaikkoja, kapeita kujia.. Sieltä ostin ensimmäiset vansin tossuni, ne mustat joissa on pinkkejä virtahepoja. Haluaisin kuollakseni mennä naimisiin kuvassa näkyvässä kirkossa, se on aivan täydellinen paikka.

3) Intia

intia2.jpg

Intia kiinnostaa vietävästi. Varsinkin kun olen kuunnellut sekä kaverini että eksäni juttuja intiasta. Parin kuukauden reppureissu intiaan - suuuuuuuri unelmani.

4) Thaimaa

Thaimaa107-004.jpg

Thaimaassa mua viehättää tietynlainen rentous, sellanen kuva mulla siitä on. Kun googlettaa kuvia thaimaasta, esiintulevat kuvat viehättää mua hurjasti. Sinne lähtisin rentoutumaan ja erityisesti myös ruuan takia!

5) afrikka

afrika.jpg

No koska siellä on kirahveja! Oon aina rakastanut afrikkaa ja sinne se sydän halajaa. Se luonto, se luonto. Ah, rakkaus. Ja ne eläimet. Kaikki kivoimmat eläimet asuu afrikassa. Kuuntelin kerran töissä sairaanhoitajaopiskelijan tarinaa heidän työssäoppimisreissustaan afrikkaan. Istuivat terassilla syömässä ja ohi kulki sarvikuonoja. Vvää, mäkin tahdon.

 

Haastaisinpas vaikka:

nadjan, nelliinan, auroran ja kaikki muut jotka tahtovat tän tehdä!

1747063.jpg