Mulla on ongelma! Tälleen nopeana yllärinä tuli tieto (eli eilen), että mulla on perjantaina treffit. Tai treffit ja treffit, mutta tapaaminen, joka sujuu aika pitkälti niin että

1) vedän kännit

2) hoipun korkokengissä baariin tyttöjen kanssa

3) poika saapuu baariin ja näkee mut joraamassa idiootin näkösenä

4) meen soperteleen sille et miten ihana tukka sillä on ja et nyt tekee mieli tequilaa

5) poika pyörittelee silmiään

6) kysyn et lähetääx p*nee

7) poika lähtee kotiin (yksin)

8) santtu ei kehtaa mennä enää töihin koska poika on työkaveri.

 

Tai sitten ei. Läppä läppänä, mut perusajatus sama, eli meen tyttöjen kans baariin (läksiäisjuhlat!) ja oon sopinut tapaavani tän kyseisen pojan baarissa. Asustus on siis oltava baari-illan mukainen, mutta myös sen verran edustava, että sopii treffeille. Huomioon pitäis myös ottaa, että tää poika ei oo koskaan nähnyt mua siviilivaatteissa. Mulla on aika pitkälti kaks miellyttävää vaihtoehtoa:

1245857704_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

numero yksi! Ajatus lähti noista punaisista kengistä, jotka on tokaks lempparit. Ne on törkeen hyvät jalassa yli 10sentin korosta huolimatta. Tykkään mekosta ihan ältsisti, sekin on mukava päällä. Muttamutta, jotenkin liian talvinen kokonaisuus, sama mekko oli myös pikkujouluissa päällä. Mekko ei myöskään korosta mun parhaita puolia (esim vyötärö) vaan saa mut näyttämään aika tasapaksulta.

1245857718_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Numero två! Keltaset ultimatelempparikengät ja raitamekko ois kesäsempi vaihtoehto. Mekko on myös pirtsakka mut ei liian erikoinen. Ja ylläripylläri, tää värikkyys ois enemmän mun juttu. Ongelma on lähinnä se, että toisesta kengästä on irronnut korkolappu ja pitäis huomenna rynnätä viemään kengät suutarille.

Tukan aattelin värjätä ihan tummaksi huomenna, ja iskeä sekaan ne mustat pitkät kiharat pidennykset, ja laittaa tukan jonkun näköselle nutturalle.

Vaihtoehto yksi, kaksi vai jokin ihan muu?

1747063.jpg