Viikonloppu on ehkä ollut tylsin pitkään aikaan.. No ei se mitään, perjantaina tuli soitto yövuoroon, mikä oli aika huippua! Nyt ens kuun budjetti vuokran jälkeen on JO 135e! No okei, siitä laskujen jälkeen jää juurikaan mitään käteen, mutta sehän riittää. :) Lauantaina oli hirmuinen migreeni, menin siis aamukuudelta nukkumaan, heräsin jo kahdelta, mutta sängystä pääsin ylös vasta kaheksalta illalla :D Eli läppärin ja koirien kera makasin vain. Ja sitten samantien hakemaan filmtownista leffa ja subwaysta ruokaa (nam!).

Leffa oli nimeltään tyttökoulu St Trinian's. Näyttelijöinä mm colin flirth (ah ihana varsinkin mamma miassa), gemma afterton (bond-tyttö!) ja mischa barton (joka oli tosin ihan supersivuosassa). Aivan ihana komedia, mä rakastuin! Eli jos kaipaa kevyttä, mutta älyttömän hauskaa leffaa niin eikun hakemaan tää sieltä uutuusosastolta.

Ainiin, huippua siinä oli että otettiin kontaktia kaikkiin tänhetkisiin "juttuihin", esim tytöt lisäili videoita youtubeen, ja koulussa oli emoja. :D Huipuin kohta: uus oppilas kysy että "mitä ovat emot?" "emotionaalisesti epästabiileja" :DDD Nauratti.


Sitten tän päivän saldoon. Oon ahkeroinut vaikka kello onkin vielä noin "vähän". Tänään on muuten siivouspäivä, yök. Mutta siis, mitä olen tänään saanut aikaiseksi:

Hehe, kuka unohti leikkaa langat...

Väkersin tossa noin tunnissa tämmösen kivan trikoohameen, sinapinkeltanen kangas on kirppikseltä, ja oranssi jäi jämänä kun tein yhen trikoopaidan. Niin, ekassa kuvassa sävyt on kohdallaan, ei siis oo tommosta rumaa hailukkaa kangasta. :D Toi sydän piti ommella siks, kun kankaassa oli joku ihme tahra, jota en saanut pois. Siinä on helma vielä huolittelematta, kun aattelin tehdä sen koulun tasosaumurilla, niin saa siistimmän :) Tää on projekti tyhjennetään-kangaskaappia-ja-täytetään-vaatekaappia. 8D

Ainiin, jos joku 37 jalkainen on kiinnostunut noista kirkkaan vihreistä vintagekorkkareista niin ilmotusta kehiin! kengät on made in england, ostin ne ebaysta joskus. Niissä on rauta korkolaput, ja ne on tooosi hyvässä kunnossa. Kokomerkintä on 5, eli 38 mut mun 38 jalkaa ne puristaa niin auttamattomasti että pakko luopua. On mulla kerran ne ollu koulussa ja varpaat oli verillä :D en edes muistanut, että ne on pienet, ennenkun nyt ku kaivoin ne kuvausta varten esiin. Tässäpä vielä parempi kuva niistä:

Sitten mulla on vielä yks ihan hupsu juttu. Meinaa, voitin vahingossa ebayssa kengät..... :D Tai siis joo olin heittäny 0.99£ huudon siihen, ja sitten lähin töihin (se siis sulkeutu työpäivän aikana). Aattelin että en viitti korottaa, ei ne nyt niin erikoiset ole. Oletin että joku siis huutais niitä, koska toi on ihan hirveen halpa hinta. No sitten kun tulin kotiin niin huomasin että uhups, mä voitinkin ne. :D Ja loppuhinnaksi postikuluineen muodostui 7,90€. Sillä summalla ei suomessa edes postitettaisi kenkiä! hui.

Niin, ehkä siksi en viittinyt niitä korottaa, kun tavallaan ne on aika tylsät. Ja tässä rahatilanteessa ei viittis ostaa peruskenkiä :D mutta onhan noi kivat, harmaita kenkiä mulla ei muistaakseni olekaan vielä. Laskin muuten just, että oon hiukan yli kahen viikon sisään ostanu kuudet kengät. Siis hei kuudet. :D ketään ei osta kuusia kenkiä kahessa viikossa... :D No jos nyt noista yksistä luopuis.. :D Tarviin ehdottomasti lisätilaa kengille!!

Arvatkaa miks mää rakastan tulevaa kevättä ja kesää! SUKAT + KORKOKENGÄT = NAM! Nyt mua ei enää katsota oudoksuen!

(kuvat: asos.com)

Moderndayhippie rakastaa! Ja lähtee sukkaostoksille heti kun on rahaa.