Pitihän sitä nyt perustaa ihkaoma muoti/tosielämäblogi kässäblogin lisäksi. Jännittää - oon aina huono alottamaan tämmösiä uusia juttuja.
Nimeni on Sannariikka ja koska en omaa oikeasti toista nimeä, toinen nimeni saa olla nimimerkkini uimis.
Olen pieni pyöreä ja pippurinen, 19-vuotias. Pyöritän omaa kierrätysmateriaaliyritystä ja olen tuleva vaatesuunnittelija. Kuulette minusta vielä! Hihihii.

Olen tämän näköinen:

naama-1.jpg
kuvassa: lappuhaalarit Bershka 34,95e, t-paita kirppis 2,00e, rusetti kirppis 0,50e.

Tukkani on aina punainen. Välillä se on pitkä, välillä lyhyt, kerran se oli viiden vuoden ajan rastatkin. Omaan lävistyksiä, ne on kivoja. Vertical labret ja medusa kasvoissa, korvassa 10mm venytykset ja tragus. Cleavage (tissivälilävistys) ja napakoru löytyy myös. Omaan myös tatskan, joka on pinkki ja koko selän pituinen. Siinä on tähtiä. Käytän harvoin meikkiä - olen laiska ja kuulemma luonnonkaunis. Mulla on isot posket.

Asun kotona, salossa. Olen asunut myös halikossa perheen kanssa, kuopiossa koiraperheen kanssa, ja yksin barcelonassa hetken pienen. Seuraavaksi on edessä asunnon osto p-ystävän kanssa. Koiraperhe liittyy mukaan myös sinne. Koiraperhe on pieni, vaikka niitä onkin kaksin kappalein. Yhteispainoa hauvoille löytyy nelisen kiloa. Hauvat ovat rescuetapauksia, toinen puhdasrotuinen venäjän toyterrieri / kääpiökoira, toinen oli myyty edelliselle omistajalle paperittomana chihuahuana. Pojat ovat yhden vuoden kummallakin puolella, toinenkin täyttää vuoden kuun lopussa. Pojat ovat geenimanipuloituja sirkuskoiria, hyppyheikkejä ja adhd-potilaita.

Ninja:
80916062.jpg

ja Metku:

65584287.jpg

Viimeinen perheenjäsen on p-ystävä, joka ei tosin halua kuvaansa julkaistavan. Supersöpö takkupää kuitekin löytyy kainalosta. Kaikki alkoi työpaikkaromanssista, hihi.

Mitäs muuta. Tällä hetkellä työskentelen Nokian tehtaan varastolla, roudaan kaikkea ja ajan trukkia. Se on kivaa. Kaikki vapaa-aika menee ommellen tuotteita ja myyjäisiä kierrellessä. Tykkään mun elämästä, se on kivaa. Itsestään hölöttäminen on kivaa. Mulla on liila pyörä, jossa on glitteriä. Maalasin sen muutama päivä sitten, ennen se oli haalistuneen neonpinkkivaaleanpunaisenoranssinkulahtanutväri.

Tykkään shoppailla - netissä, kirppiksellä ja kaupoissa. Eniten ehkä netissä, netti on kiva. Oon koukuttunut ebayhin ja etsyyn, verkkokauppojen omistasivuista puhumattakaan. Uusin tuttavuus on asiajam.com. Huomenna postista hakemaan kyseisen kaupan paketti :--)

Nyt tykkään ideasta lähteä nukkumaan, huomenna vois postailla kasan kuvia tän päivän shoppailureissusta Fidaan :--) Plus pari postimyyntihommaa mitä on tullut. Thihi. Hyvää yötä kaikille.

Ps. Jos joku lukee tätä, ois kiva et kommaisitte et pääsisin niinku piireihi.

1747063.jpg