1) Mun pinna on tosi kireellä näiden aamuherätysten takia. Tuntuu että koko päivä menee löhöillessä ja tekemättömänä, jos joutuu vailla mitään syytä heräämään aamukahdeksalta. Oon mä töiden kanssa tottunu heräämään 4.30 aamulla, mut sillon sä meet töihin ja on tekemistä. Mä en OSAA ommella aamukahdeksalta. Tuntuu, että se vauhtiin pääseminen ja hommien valmiiksi saaminen on paljon vaikeempaa jos ei saa nukkua miten haluaa.

Noh, tänään kävin hakemassa koirille ruokaa vauhti-raksun autolta. 20 eurolla saa aikalailla kahden kuukauden (tai peräti kolmen tai neljänkin) ruuat noille kahdelle pallerolle. Onneks mulla on pieniä koiria, vois opiskeluaikaan tehdä aika tiukkaa kuluttaa koiran ruokiin satoja euroja kuukaudessa.

2) Minna Parikan ensimmäinen oma liike aukeaa ensi viikolla Helsinkiin Nina'sia vastapäätä! Hieno homma, Minna on yksi suomalaisista lempisuunnittelijoista. Haastattelujen perusteella vaikuttaa aivan hirmusymppikseltä tyypiltä. Odotan innolla että pääsen vierailemaan liikkeessä! Ehkä voisin pyytää Parikan kengät joululahjaksi :) Mitä mieltä olette, riittääkö asiakkaita pitämään liikkeen pystyssä? Vaikka parikan kengät ihania onkin - ostetaanko niitä kuitenkaan tarpeeksi? Toivon todella, että ostetaan.

Muutamia lemppareitani minnalta:

1579547337_c28dba78e2.jpg?v=0

loadThingPicture.html?id=528jxd&name=118

1579632267_55c10bc60c.jpg?v=0

minna1.jpg



Ps. Blogilista.fi kertoo että mulla on JO 3 tilaajaa, ja 51 lukijaa viikossa. Kiitos kaikille tilaajille ja lukijoille! Lisää lukijoita kaivataan tietenkin, ja varsinkin niitä kommentteja, varsinkin blogista ja jutuista, että tiedän mitä te haluatte lukea!

1747063.jpg