miten oon nyt jotenkin ihan koukuttunu näihin huippumalli ohjelmiin? ennen ne vaan ärsytti. nyt oon melkeen joka päivä kattonut. Nythän alkoi uusi - australian huippumalli haussa. Jaksaiskohan tänä vuonna katsoa suomenkin versiota?

Mulla on taas akku loppu kamerasta, joten aika hintsusti tulee mitään kunnon kuvamateriaalia. Eikä mulla tänään mitään kunnon asuakaan ollu, kun oon vähän kuumeessa enkä ollut koulussa. Enkä ollut muuten eilenkään. Tiistai illalla kävi pieni onnettomuus ninjan kanssa koirapuistossa, sen yläkynsi murtui ja sojotti ihan omituisesti ja vuosi verta ihan kauheesti. Eilen käytiin eläinlääkärissä ja ninja nukutettiin ja kynsi revittiin  kokonaan pois. AUTS! Tänään kuitenkin hauva ollut ihan kunnossa ja pirteenä, lenkilläkin jo nautti juoksentelusta.

Postailen tähän (taas) viimeisimpiä ebayostoja:

b2a2_1.JPG

c280_1.JPG


5546_1.JPG

8fa2_1.JPG

f915_1.JPG

4bcf_1.JPG

eeec_1.JPG

b782_1.JPG



2784724203_53764eb951_o.jpg



b432_1.JPG

b4bc_1.JPG

1860206.jpg

1860234.jpg

1860236.jpg

Oho olipa niitä paljon :D! Miten niin shoppailen liikaa.. Mut hei, laitan mä jotain poiski! Muista tarkastaa kirppis, aiemmassa postauksessa! Jotain sieltä on jo mennyt, mutta paljon kivaa vielä jälellä. Onhan ne suurin osa enemmän kesäjuttuja, mutta ostakaa ens kesäksi!

Mulla on kyllä ihan hirvee vaatekaapin uusimisvimma päällä. Vielä kun raaskis luopua niistä kaikista "no ehkä mä joskus viel pidän tätä tai ehkä mä joskus laidun 20kiloa"-vaatteista. ja tarttisin enemmän käytännöllisiä vaatteita enkä niitä "mekkoni helma katosi jonnekin pyöräillessä"-vaatteita. Miksei käytännölliset vaatteet voi olla sikahienoja! :(

Nyt täytyy lopetella kun Mika odottelee ovella.

ps. lauantaiksi suunnitteilla bailaamista, jeij!

1747063.jpg