Kuvailin tänään muutamia vanhempia ompeluksia portfoliota varten, sitä jota mun pitäis olla just nytkin tekemässä. yhyy.

Ylioppilasmekkoni kahden vuoden takaa (tai siis kesältä 2007). Sillon en oikeen tuntenut mun kroppaa vielä kyllin hyvin, enkä osannut pukeutua kropan vaatimalla tavalla. Yläosa on kaunis, rakastan sitä edelleen, mutta helmassa mentiin pieleen ja paljon. EI IKINÄ rypytyksiä pyöreälle ihmiselle tuohon kohtaa kroppaa, ei ikinä. Helma on myös liian pitkä, yli polven pituinen helma vaan korostaa mun tukkipohkeita. Alla ois myös saanut olla vähän enemmän tylliä, ettei mekon helma ois ollut ihan noin plitku. Yläosakaan ei ole enää täysin istuva, onhan mun rinnanympärys pienentynyt noista ajoista jotain 6-8cm. Etuosaan on tullut muutama tahra, enkä oo vielä(kään) saanut aikaseks viedä tätä pesulaan :D sen jälkeen tätä vois harkita pienen muokkauksen jälkeen käyttävänsä vaikka jonkun häissä. Eli rypytykset veks ja helma poikki.

Tää on mun 18v. synttärimekko! Tehty vanhasta lakanasta :) Sillonkaan en tuntenut omaa kroppaa, niin ei tää ihan paras vaihtoehto mulle ollut. Vatsasta aivan liian löysä! Ei sitä tuossa etukuvassa niin huomaa, ja sivukuvan unohdin ottaa. Kesällä voisin harkita käyttäväni mustien leggareiden ja mustan t-paidan kanssa.

Hahaa, kattokaa mun polvia. :D hirveet klohmot. Hyvä syy käyttää aina kesällä leggareita ja talvella sukkiksia (niinku talvella kulkisinki ilman sukkiksia jos ois hyvis polvet).

Ps. muistakaahan nyt se arvonta, loppuu huomenna klo 17.23!