Hohhoijjakkaa. Tulin just töistä, ei oo pitkään aikaan tuntunu työpäivä näin raskaalta, vaikka tällä kertaa olinkin vaan kuus ja puol tuntia töissä. Nyt ois sitten ens kuun vuokrakin jo kasassa. Aamupäivän vietin tänään tässä asussa:

Kaivoin tuon mekon/paidan pitkästä aikaa kaapin pohjalta. Tuli jotenkin kesäinen olo tästä yhdistelmästä; vaaleaa farkkua ja keltasta paitaa. Jalassa oli nuo kierrarilta ostetut kasarisniikkerit.

Ompa mun nassu punanen. Ja tissivälikorukin näkyy puoliksi! Mitäs tykkäätte kahden eri sävyisen keltaisen yhdistämisestä?

Tadah! En saanut vieläkään juttua skannattua koulussa, joten otin siitä nyt valokuvat.Hirvee kaksoisleukakuva :D Vieläkin ihmettelen, että miksei kokovartalokuvat kelvanneet.. Ne kuitenkin kertois enemmän aiheesta kun himmeen kokonen naamakuva.. :D

Klikkaamalla pitäis saaha nuo kaks kuvaa tekstikstä isommaks. Yritin ottaa tarpeeks selvät kuvat, että näkee lukeakin :) Joten olkaahan hyvä!

Oon ettinyt jo pitkään jotain kivoja punasia saappaita ja nyt mä ne löysin! Säälittävään hintaakin, postikuluineen 6,87euroa! Miettikää. Tolla hinnalla ei kustannettais suomessa ees postikuluja saappaissa... Nää on unelmien täyttymys! Ihanat noi takana olevat narut. Me likes a lot! Otsikko lainattu äitin suusta. Huorahtavaa? not!

Yhyy! Tän takia mun piti alottaa se inspired by asos projekti! Mun kangaskaappi pursuaa yli. Eikä tossa oo läheskään kaikki kankaat.. Vanhempien luona on toinen kaapillinen, kolme sängynaluslaatikkoa ja monta muovilaatikollista. Ihanku niitä ois vähän kertyny.... hihi :) Mutta onneks tulee nyt toinenkin projekti, myyjäiset 6-7.6, joihin vois ommella jotain uuttakin myyntiin.

Päivän koirakuvat (sori tisseist!)

Yks asia vielä (tää on joku hirvee metripostaus jo)! Nimimerkki miuku kysyi kommenttiboksissa että "heei mua kiinnostais toi paikka jossa otat aina kuvii :DD mitä siin vasemmalla on?"

Siinä vähän löyhemmin rajattua kuvaa. Eli tuossa oikealla on mun asunnon takaovi. Asun päätyasunnossa, mutta mun seinän takana on vielä yleinen sauna, ja toi pätkä jonka edessä kuvaan päivän asut, on saunan seinää. Paloportaatkin näkyvät. Vasemmalle levittyy maisema naapureista. Tässä vielä tunnelmakuva takapihalta (kuvassa sattumalta sama mekko kun tänäänkin!):

Ah kesää! Nyt keväällä pitäis aidata tuo takapiha, että saa koirat olla ihan vapaana siellä. Ja ehkä mahollisesti jotain istutuksia tai kukkiakin, nyt kun se on ihan tyhjä. Takapiha ei oo kauheen iso, ehkä joku 7x10metriä? Niin ja tuolta aidan takaa lähteekin sitten iiiiiso niitty, jossa käydään aina koirien kanssa juoksentelemassa.

dodih, nyt paneudun portfolioon! huomiseen.