Mulla on nyt käsissäni kolme ongelmavaatetta joiden kohtaloa en osaa päättää. Elämä on täynnä liian vaikeita päätöksiä!

Tapaus numero yksi:

Tänään saapunut dorothy perkinsin mekko. Mekko on AIVAN LIIAN LYHYT. Vähänkin kun kurottaa ylöspäin niin pylly vilkkuu. ei kiva. en sitten tiedä minkä kanssa tätä käyttäisin. Menisköhän farkkujen kera? Harmi vaan että lempparifarkut (klooratut tietty!) on tällä hetkellä koulussa. Myynkö vai pidänkö?

Tapaus numero kaksi:

Kaivoin vanhempien luota kaapista vanhan vintagemekkoni. Muistaakseni oon ostanut tän joskus fidasta jollain muutamallakymmenellä sentillä. Siihen kuuluu samaa kangasta oleva vyökin, mutta se ei oo koskaan mahtunut mun päälle (outoa?). En oo pitänyt tätä vuosiin, mutta nyt kun kokeilin päälle niin ihastuin kuitenkin. Eihän tää ihan mun juttu ole, mutta hmm. Myynkö vai pidänkö?

Tapaus numero kolme:

VAROITUSVAROITUSVAROITUS! Jos et halua nähdä pyöreän nuoren naisen paljastelua siveellisissä uimapukukuvissa, voit hilata itsesi kauemmaksi näytöstä ja jättää jenkkakahvojeni arvostelun vaikka aamiaispöytään blogini kommenttiboksin sijaan.

Tilasin nää svimmarit henkkamaukalta aika läpällä, ja meinasin palauttaa ne sovittamatta. Päätin kuitenkin tänään änkeytyä niihin ja miettiä asiaa. Oon etsinyt jo pidemmän aikaa kivoja uikkareita, listan ensimmäisellä sijalla keikkuu nämä deliaksen valloittavat sydänuikkarit, joiden malli ja väri ja kuosi on täydellinen. Niille tulee kuitenkin aivan liikaa hintaa, uikkarit itsessään maksaa noin 35e, mutta deliaksen pienimmät postikulut suomeen taitaa olla kolmenkympin luokkaa, ja kun tulleihin pitää varautua myös. Paniikki alkaa iskeä, tarviin ehdottomasti kesän reilille uikkarit, voin mä jonkun verran biksuissakin hengailla, mut uimarannoilla viihtyisin mieluummin uikkareissa. Onko tää malli teiän mielestä sellanen "horahtavat aukkouikkarit"? :D Entä väri, mä suoraan sanoen inhoon vaaleensinistä :D Enkä usko että se pukeekaan mua kauheen hyvin. hmm. Nää kuitenkin maksais vaan 4,90euroa, et jos pitäisin nää, ja myyn vaik pois jos löydän jotkut kivemmat? Palautanko vai pidänkö?

PS. illalla ilmestyy uus inventaario-postaus!