Heips! saatte tänään pari kuvaa surkeaa materiaalia, parempi onni ensi kerralla.

1240501955_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pinkit makkarankuoret pääsi tänään tositoimiin, ja kyllä ne aikamoisia reaktioita herätti. Eräs nuori nainen meinas tukehtua tupakkaansa odottaessaan ihqdaa yläastekavereitaan, kun pyöräilin ohi. Sinikin ilmaisi mielipiteensä ilmeellään, ei sillä, sinin mielestä on vaan hyvä että pukeudun miten haluan. :) Äiti taas unohti täällä käydessään mainita kämpän sekasuudesta, kun näki leggarit jalassani. Pinkit nahkahousut, wtf lol. Ainiin, kouluasuun pääsi myös elloksen mekko ja anttilan kengät ja jc:n leopardipaita. On muuten ehkä yks ainoista pinkeistä vaatteista mitä omistan, joten yhdistelmä oli aika selkeänä mielessäni.

1240502166_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Postissa tuli kauan odottamani farkkukankainen röyhelömekko, jota olen odottanut jo puoltoista kuukautta (!!), olin jo tekemässä valitusta rahojen takaisin saamiseksi, mutta en ihan ehtinyt :) En tiedä missä se on jumittanut, mekko on kuitenkin lapun mukaan postitettu 16.3. Kummaa.

Kuvien laatu on tänään siks niin huono, että koulusta tullessani, kun olin menossa takapihalle kuvaamaan, naapurin rouvat pitivät haravointimiittiä takapihalla, joten jouduin etupihalle. Jouduin myös kuvaamaan aurinkoa vasten, joten kuvien laatu ei oo ylläri. No, saa niistä selkoa. Nauroin tota ensmästä kuvaa, näytän siinä niin lyhyelle. :D Moi olen santtu, olen aidan korkuinen. No mutta se aita on korkea!

Mun on kyllä pakko pienentää noita leggareita. Lyhentää ja vähän kaventaa, et saan polvi- ja nilkkarutut pois. saman operaation voisin tehä aikamonille muillekin leggareille. No mut, onks ne pinkit makkarankuoret nyt ihan kaameet vai jopa ihan ookoot? Ainakin oon varmaan eka suomessa joka tälläset omistaa :D Koskakohan suomen kauppoihin eksyy näitä kunnon värillisiä leatherlookkeja? jotain kämäsiä wetlookkeja on vähän näkynyt, mutta niitäkin aika vähän.

Hei, lisäsin huutonettiin yhen sikakivan paidan (siin on leopardikuosiiiiI!) ja yhen supersöpön hamosen. Käykäähän kurkkaamassa.

Hei ps, tarviin bileet mis voin käyttää tätä mekkoo:

2120683.jpg

2158005.jpg

Ja koooottikenkiiiiiii! Joten pliis, kutsuja sateleen?

1747063.jpg